dissabte, 22 de març del 2014

Carnestoltes (2)

Segona part de la disfressa de dimoni! Realment estic super orgullosa del resultat! Per fer-li la part superior, vaig agafar el patró del vestit d'hebreus i en vaig modificar les mànigues, fent-les més llargues i acampanades, i escurçant la llargada. Al pit hi vaig cosir un llamp vermell i al coll tot de flames, que venim de l'infern!
La capa en un principi arribava fins al terra però em va sortir el problema de la cua... com la faria sortir? Així que la vaig haver de retallar per tal de que per sota hi sortís la cua. Les flames estan enganxades amb fliselina de doble cara. I per acabar, una cua ben recargolada i punxeguda!

Ja ho sabeu, a portar-vos bé que sino aquest dimoniet se us endurà a l'infern!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada